Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2009, 13:58
από giormatsis
Ο Σίμος έχει δίκαιο , πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις διατυπώσεις μας , αν και δεν νομίζω οτι θα υπάρξει ιδιαίτερο πρόβλημα διότι τα περισότερα παιδιά μέσα στο φόρουμ είναι νεαρά στην ηλικία και δίνουν μια ιδιαίτερη φρεσκάδα με προσωπικούς τόνους , κάτι που ο χρήστης πιστεύω οτι θα εκτιμήσει έναντι στο αχανές απρόσωπο των φάστ φούντ εταιρειών. Καλού κακού ας έχουμε τα usb και τα ντίστρο δισκάκια μας μαζι και έτοιμα για να επεμβαίνουμε όπου χρειαστεί και ζητηθεί. Η άμεση επαφή ειναι το ποιό δυνατό όπλο στον κύκλο του κάθε ενός .