Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2010, 17:59
από talassa
jim137 έγραψε:Εικόνα

δεν μπορει να μεγαλωσει; ετσι βλεπω τιποτα.
Ομως το φοντο φαινεται όμορφο, πού το βρηκες;