Δημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2010, 12:49
από pc_magas
@giannis12a
Ωραίο
Λοιπόν να δούμε άμα μπορώ να σε ανταγωνιστω με τον δικό μου: :P :P

Spoiler: show

Το mouse theme είναι σε .cursorxp αρχεία άμα το θέλεται πρέπει να το μετατρέψεται σε κατάλληλη μορφή με αυτό το script
Για εγκατάσταση Χ11 mouse themes δείτε εδώ


Mόνο ένα κατάληλλο σετ εικονιδίων δεν βρίκα να το συμπληρώνει αμα βρείτε πείτε το μου.
Mάλλον το κλίμα έχει υψηλό ποσοστό ραδιεέργειας τώρα τελευτάια :lol: :lol: :lol: