Δημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2010, 03:36
Ωραίος! Το παλιό μου wallpaper
To σετάκι με ταο Icons πιό είναι?
Μπορείς να βάλεις ένα snapshot από το Nautilus?
To σετάκι με ταο Icons πιό είναι?
Μπορείς να βάλεις ένα snapshot από το Nautilus?
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/