Δημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2010, 03:36
από Clouzo
Ωραίος! Το παλιό μου wallpaper
To σετάκι με ταο Icons πιό είναι?
Μπορείς να βάλεις ένα snapshot από το Nautilus?