Δημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2010, 16:15
από bendersteed
Λοιπόν kde σχεδόν 4.5(!) και ο rekonq εκτός από ένα πρόβλημα με το flash μια χαρά, και music player clementine που είναι ωραίος, ελαφρύς και εσπεριδοειδής!
Εικόνα