Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2010, 22:39
από xaris2335
ant_0611 έγραψε:Μάλλον θα πρέπει να προσέχουμε καλύτερα το τί πινουμε, πριν το πιουμε. :lol:

Είναι αυτό που λένε το βράδι κούκλα και το πρωί πανούκλα.!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: