Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2010, 22:39
ant_0611 έγραψε:Μάλλον θα πρέπει να προσέχουμε καλύτερα το τί πινουμε, πριν το πιουμε.
Είναι αυτό που λένε το βράδι κούκλα και το πρωί πανούκλα.!!!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
ant_0611 έγραψε:Μάλλον θα πρέπει να προσέχουμε καλύτερα το τί πινουμε, πριν το πιουμε.