Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2010, 03:13
Off topic:
ίσως είμαι λίγο off θέματος αλλά δε βρήκα κάτι παρόμοιο οσο έψαχνα και εδώ ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε.
σε gnome όταν κάνουμε mount ένα δίσκο εμφανίζεται το αντίστοιχο εικονίδιο στην επαφάνεια εργασίας. μπορεί να αλλάξει αυτό? εννοώ να μην εμφανίζεται...
ίσως είμαι λίγο off θέματος αλλά δε βρήκα κάτι παρόμοιο οσο έψαχνα και εδώ ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε.
σε gnome όταν κάνουμε mount ένα δίσκο εμφανίζεται το αντίστοιχο εικονίδιο στην επαφάνεια εργασίας. μπορεί να αλλάξει αυτό? εννοώ να μην εμφανίζεται...