Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2010, 11:27
από Dstil
για δειτε αυτο το κομικ.
με αφορμη μια κουβεντα που ειχαμε σε καποιο θεμα για το οτι οι Πληροφορικαριοι παντα χωνονται απο τους γνωστους τους να κανουν εξυπηρετησεις-αγγαρειες!
εχει πολυ γελιο
http://theoatmeal.com/comics/computers