Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2010, 15:41
@Kabamaru22
Mάλλον αυτό περιγράφει τις Πωλήσεις του (s)Vista από του Linux!
Mάλλον αυτό περιγράφει τις Πωλήσεις του (s)Vista από του Linux!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/