Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2010, 20:30
apache7 έγραψε:Εγώ είχα 7/10, 2ος και καταιδρωμένος. Κοιτάτε όμως κάτι φάτσες για serial killers, θα μπορούσαν να μένουν απέναντι και να χεραιτάνε κάθε πρωί γελαστοί!!!
Αυτο παντα θα ειναι ενα κολπο.Σκεψου απλα οτι για να ειναι serial killer σημαινει οτι ειναι και ψυχασθενης.Και κατα κυριο λογο οι ψυχασθενεις αναπτυσσουν εκτος απο την ασθενεια τους που συνεχως την τροφοδοτουν,μια εικονα που δεν αντιστοιχει στην πραγματικοτητα και ενα προσωπο που μπορει να αποτελει τη διχασμενη τους προσωπικοτητα.
MakisM1 έγραψε:Ολοι οι προγραμματιστες σαν serial killers μου φανηκαν!.. Τυχαιο? Δεν νομιζω...