Δημοσιεύτηκε: 20 Νοέμ 2010, 17:30
Off topic:
Βασικά εγώ δεν έχω πρόβλημα. Όπως λες και συ περι ορέξεως...'
Απλά είδα τις λεμονάδες απο τον headless και σκέφτηκα πως μπορείς να το εκμεταλεύτεις... Φώναζε λοιπον - ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΕΜΕ !!!

Βασικά εγώ δεν έχω πρόβλημα. Όπως λες και συ περι ορέξεως...'
Απλά είδα τις λεμονάδες απο τον headless και σκέφτηκα πως μπορείς να το εκμεταλεύτεις... Φώναζε λοιπον - ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΕΜΕ !!!