Δημοσιεύτηκε: 20 Νοέμ 2010, 17:30
από s.dalas
Off topic:
Βασικά εγώ δεν έχω πρόβλημα. Όπως λες και συ περι ορέξεως...'
Απλά είδα τις λεμονάδες απο τον headless και σκέφτηκα πως μπορείς να το εκμεταλεύτεις... Φώναζε λοιπον - ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΕΜΕ !!! ;) ;) ;)