Δημοσιεύτηκε: 01 Μάιος 2011, 22:25
Σήμερα η εναλλακτική λύση είναι η υγραεριοκίνηση δεν ξέρω κατά πόσο βλάπτει ή οφελεί το περιβάλλον όμως το κάνει στην τσέπη μας. Ο έχων μια οικολογική εκτίμιση ας την δώσει και σε μας. Προς το παρόν φροντίστε το "τουμπανάκι" σας να κινήται με αιθανόλη 