Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2013, 23:07
από dim459
dgtfeargr έγραψε:Φίλε μου σκέψου οτι η Honda με το VTEC έπιανε αποδόσεις Turbo με ατμοσφαιρικούς κινητήρες κ χωρίς τις απαιτήσεις ενός turbo

Η αλήθεια είναι ότι απλώς έπιανε την ιπποδύναμη, τίποτε άλλο.
Υιοθετώντας μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων με μια ιδιόρρυθμη ρύθμιση του κινητήρα κατόρθωνε να αποδίδει 160 ίππους αν θυμάμαι καλά πάνω από τις 7000 στροφές, αλλά δυστυχώς και τη μέγιστη ροπή του αρκετά πάνω από τις 5000 στροφές και μάλιστα χωρίς να υπάρχει αρκετή διαθέσιμη χαμηλά.
Αυτά είχαν ως συνέπεια να είναι ενδιαφέρον για κόντρες πιτσιρικάδων στα φανάρια, και αρκετά κουραστικό στην οδήγηση υπό φυσιολογικές συνθήκες.
Αδυνατούσε να ακολουθήσει αρκετά ασθενέστερα αυτοκίνητα πχ σε ορεινές διαδρομές και βεβαίως έμεινε στην ιστορία για την κάκιστη οδική του συμπεριφορά, απλώς ΔΕΝ ΕΣΤΡΙΒΕ.