Δημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2013, 00:09
από dgtfeargr
dim459 έγραψε:
dgtfeargr έγραψε:Φίλε μου σκέψου οτι η Honda με το VTEC έπιανε αποδόσεις Turbo με ατμοσφαιρικούς κινητήρες κ χωρίς τις απαιτήσεις ενός turbo

Η αλήθεια είναι ότι απλώς έπιανε την ιπποδύναμη, τίποτε άλλο.
Υιοθετώντας μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων με μια ιδιόρρυθμη ρύθμιση του κινητήρα κατόρθωνε να αποδίδει 160 ίππους αν θυμάμαι καλά πάνω από τις 7000 στροφές, αλλά δυστυχώς και τη μέγιστη ροπή του αρκετά πάνω από τις 5000 στροφές και μάλιστα χωρίς να υπάρχει αρκετή διαθέσιμη χαμηλά.
Αυτά είχαν ως συνέπεια να είναι ενδιαφέρον για κόντρες πιτσιρικάδων στα φανάρια, και αρκετά κουραστικό στην οδήγηση υπό φυσιολογικές συνθήκες.
Αδυνατούσε να ακολουθήσει αρκετά ασθενέστερα αυτοκίνητα πχ σε ορεινές διαδρομές και βεβαίως έμεινε στην ιστορία για την κάκιστη οδική του συμπεριφορά, απλώς ΔΕΝ ΕΣΤΡΙΒΕ.


Εγω το βλέπω διαφορετικά. Τα ιαπωνικά ως πολύστροφα έδιναν ψηλα. Στη καθημερινότητα αυτό είναι πολυ καλο διότι ετσι αν θες να πηγαινες χαλαρα αλλάζεις ταχυτητα στα χαμηλα και εισαι κομπλέ, και αν θες να τρέξεις κάνεις αλλαγες στα κοκκινα και γουσταρεις. Όσο για τις ανηφόρες δεν πας κ καθε μερα αν και δεν νομιζω οτι ειναι τοσο υπερβολικο οπως τα λες. Οσο για τις στροφές όντως για να οδηγήσεις ενα ιαπωνικο στο 100% θέλει χέρια , τα ευρωπαικα ειναι βουτυρο για παιδακια και γυναικες.