Δημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2013, 11:45
από mangelasakis
@madvinegar το honda s2000 και η celica Tsport που λες είχαν κατασκευαστεί το 1995-2000 και έβγαζαν αντίστοιχα το s2000 240 ίππους στα 2000 κυβικά ενώ το celica tsport 192 ίππους.

Δες εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_GTA την alfa romeo gta του 1970 πόσα αλογάκια έβγαζε. Από τα 1300 κυβικά χωρίς υπερσυμπίεση(τουρμπο) έβγαζε 180 ίππους ενώ στα 1600 κυβικά έβγαζε 220 ίππους και στα 2000 κυβικά 240 ίππους. Και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο χρονολογίας του 1970 με έναν 16βάλβιδο κινητήρα(δεν ειναι Ιαπωνική καινοτομία το 16βαλβιδο ούτε το injection που είναι σύστημα της bosch). Δεν ξέρουν μόνο οι Ιαπωνες να βγάζουν κινητήρες. Η alfa romeo πχ πάντα καινοτομεί σε αρκετούς τομείς της αυτοκινησης. H Ιαπωνία δεν μπορώ να βρω κάποια καινοτομία που έχουν βγάλει όσον αφορά τα αυτοκίνητα (ίσως τα υβριδικά είναι δικιά τους πατέντα αλλά και για αυτό δεν είμαι απόλυτα σίγουρος). Κυρίως οι καινοτομίες στα αυτοκίνητα έρχονται από την F1 οπότε μπορείτε και μόνοι σας να καταλάβετε ποιες εταιρίες καινοτομούν στην αυτοκίνηση. Για παράδειγμα η fiat και η alfa romeo που οι περισσότεροι απαξιώνουν πλέον συνεργάζονται με την Ferrari. Οπότε θα ήταν αστείο αν λέγαμε ότι η fiat και η alfa romeo δεν έχει την τεχνογνωσία για να κατεσκευάσει ένα καλό αξιόπιστο αμάξι. Απλά έχει να κάνει και με το κόστος παραγωγής και στο κοινό στο οποίο προορίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Το ίδιο ισχύει και με τις άλλες εταιρίες.