Δημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2013, 20:30
madvinegar έγραψε:1300 κυβικά 180 άλογα ατμοσφαιρα? Μου δειχνεις που το ειδες αυτο? Η 1300cc GTA εβγαζε 96 άλογα ή 110. Η stradale. Μιλαμε για αμαξια παραγωγης, όχι πιστας.
Απο αξιοπιστία δεν το συζητω για τα Ιταλικα... Εχεις παρει alfa romeo? Εχει ο πατερας μου και ξερω απο 1ο χέρι... Ακομα βριζει τον εαυτο του που εφυγε απο corolla και πηγε σε alfa romeo (για την εξωτερικη εμφανιση - ομολογουμένως όμορφα αμάξια).
Επίσης προς ενημερωση η corolla TS ξεκίνησε να βγαίνει το 2002 και έβγαινε μέχρι 2006, 2007. Το 1995 δεν εβγαινε ουτε Τsport ουτε S2000. Το 1999 αρχισε να βγαινει το s2000 και εβγαινε μεχρι το 2009.
Ξαναλέω, ο καθενας αποφασίζει τι αμαξι θέλει αναλογα με τα κριτηρια του και τις εμπειρίες του. (και μετα ολοι καταληγουν σε Ιαπωνικο και δεν ξαναφευγουν... χαχαχα).
Φίλε μου ακόμα και έτσι η honda την ίδια περίπου εποχή είχε τους κινητήρες ΕΒ που έβγαζαν μόλις 50-60 ίππους ενώ η alfa romeo έβγαζε τους διπλάσιους ίππους σχεδόν στα ίδια περίπου κυβικά εκατοστά 6-7 χρόνια νωρίτερα. Όσο για το αν είναι race η όχι αν το ψάξεις λίγο τότε θα δεις ότι και ο κινητήρας F20C της honda που αποδίδει 240 ίππους από 2000 κυβικά προέρχετε από το αγωνιστικό τμήμα της honda αλλά αυτό δεν παίζει καμία σημασία γιατί όπως έχω ξαναπεί οι καινοτομίες στους κινητήρες και στα αυτοκίνητα γενικά προέρχονται πάντα από τις έρευνες και τις βελτιώσεις που κάνουν στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Οπότε αν πάμε πίσω στον χρόνο τότε θα δεις ότι κυρίως οι Ιταλικές εταιρίες(ferrari, alfa romeo klp ) ήταν αυτές που καινοτομούσαν στην αυτοκινηση με τις Ιαπωνικές να έρχονται πάντα τριτο-τέταρτες.. Κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι στον αιώνα που μας πέρασε η Ferrari ήταν η κορυφαία κατασκευάστρια εταιρία στον κόσμο. Και αν θέλουμε να μιλήσουμε και για καινοτομία τότε πρέπει να πάμε στην F1 και να δούμε ποιες εταιρίες ήταν πρωτοπόρες γιατί η αιχμη της καινοτομίας στα αυτοκίνητα είναι αναμφισβήτητα τα αμάξια της F1. Και από την F1 με τον καιρό ενσωματώνονται οι καινοτομίες και στα μικρά ταπεινά αυτοκινητάκια μας...
Τώρα ειλικρινά αν πρωταρχικό μου μέλημα ήταν ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο τότε θα έπαιρνα ένα ρώσσικο lada που ακόμη και ζημιά να πάθαινε δεν θα με ενδιέφερε καθώς το κόστος διόρθωσης του θα ήταν ελάχιστο. Αλλά στο αυτοκίνητο δεν παίζει σημασία μόνο η αξιοπιστία. Υπάρχουν τομείς όπως η ασφάλεια των επιβατών για παράδειγμα που είναι πολύ πιο σημαντικό σε ένα απλό συμβατικό αυτοκίνητο. Και σε αυτό τον τομέα οι Γερμανοί είναι βασιλιάδες για αυτό και έχουν και αυξημένο αριθμό πωλήσεων.