Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2013, 00:46
από mangelasakis
πάντως αν ο σκοπός είναι να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με μεγάλες επιδόσεις και πισωκίνηση για να κάνεις τις καγκουριές σου τότε θα συμφωνίσω ότι το skyline είναι πεταμένα λεφτά. Αυτή την στιγμή υπάρχει και το Ariel Atom το οποίο είναι πολύ καλύτερο από το skyline και έχει επιδόσεις motogp με μόλις 30-40.000 ευρώ με κινητήρα μόλις 2000 κυβικά. Γιατί να αγοράσεις το βαρύ skyline???
madvinegar έγραψε:Θα μπορουσα να σου γραψω εκθέσεις γι' αυτο το πολυσυζητημένο θέμα, αλλα πραγματικά δεν αξιζει. Θα κουρασουμε και τους αναγνωστες.

Ας κρατησει ο καθενας τις επιλογές του ανάλογα με τις εμπειρίες του και τις γνωσεις του.

Εγω προσωπικά εχω ως κορυφαια αυτοκινητα τα Ιαπωνικά. Γερμανικό ή Ιταλικό αμάξι δεν παίρνω. Θα νιωθω σαν να κουβαλάω αμμοχάλικο και θα φοβάμαι να το "σκιζω". Να πληρωνω 10 φορες απάνω αδικαιολόγητα τα σερβις/ανταλλακτικά τους και να εχω και μονο 2χρόνια εγγυηση. No, thank you. Τον μηχανικο μου τον βλέπω μονο μια φορά τον χρόνο για το καθιερωμένο σέρβις και ετσι θελω να παραμεινει. Αν σκεφτω να παντρευτω την κόρη του, μπορει να αγορασω Γερμανικο ή Ιταλικό αμάξι. :lol:

Να με πεισεις δεν μπορεις, ουτε εγω να πεισω εσένα, οπότε ας συμφωνήσουμε οτι διαφωνούμε, και ολα οκ. ;)

Χθες μπορεί να ήταν τα ιταλικά αυτοκίνητα καινοτόμα ενώ την περίοδο 2000 μπορεί να ήταν τα ιαπωνικά και τώρα να είναι τα γερμανικά. Αυτό δεν είναι κάτι στανταρτ. Εγώ πάντως πιστεύω ότι δεν είναι όλα τα ιαπωνικά καλά αυτοκίνητα και ειδικά σε κάποιους τομείς όπως η άνεση και ασφάλεια είναι πολύ πίσω. Σε κινητήρες η Honda και η Toyota είναι αξιόπιστα αλλά με επιφυλάξεις γιατί τεχνολογικά έχουν μείνει λίγο πίσω πλέον. Τώρα σε αναλογία ίππων και κυβικών εκατοστών σε κινητήρα υπάρχει και ο rotary κινητήρας του mazda RX8 των 240 ίππων από 1300 κυβικά που παρόλο που είναι ιαπωνική εταιρία η mazda η ευρεσιτεχνία είναι αγορασμένη από γερμανό μηχανικό. Πάντως δεν μπορείς να μιλάς για αξιοπιστία και καινοτομία γενικά στο σύνολο των ιαπωνικών αυτοκινήτων επειδή η honda και η Toyota έφτιαξαν μία φορά και έναν καιρό 1-2 καλούς κινητήρες. Οι κινητήρες της mitsubishi για παράδειγμα θεωρούνται από τους πιο ζημιάρικους. Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και για τα Γερμανικά αυτοκίνητα αφού παρόλο που η opel και η VW έχει ζημιάρικους κινητήρες αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα έτσι. Η Ford και η mercedes θεωρούνται σήμερα από τις πιο αξιόπιστες εταιρίες όπως και η Fiat της ιταλίας.


Δες εδώ ένα ποστ όσον αφορά την αξιοπιστία κινητήρων http://www.creteplus.gr/news/axiopista-kai-zimiarika-autokinita-37260.html καθώς και εδώ για το ποια είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα σύμφωνα με το τεστ euroncap http://www.euroncap.com/results/2012.aspx που δείχνει ότι στο σύνολό τους τα γερμανικά είναι τα πιο ασφαλή.