Δημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2013, 16:25
από the_eye
Off topic:
lepidas έγραψε:ενα αλλο ωραιο ειναι οτι πολλοι εχουν ανεβασει στο piratebay διανομες ubuntu :problem: :lol: :lol: δηλαδη γιατι? :lol:

Μπορεί να περιέχουν malware ή απλά να κερδίζουν points με το uploading. Είναι σημαντικό να εγκαθιστούμε λογισμικό μόνο από αξιόπιστες πηγές.