Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2009, 11:52
1. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή τηλ. 1520
http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=39
2. Συνήγορος του Καταναλωτή
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_Mission.html
Γράφετε σε ένα χαρτί όλο το ιστορικό και τα αποδεικτικά στοιχεία (απόδειξη αγοράς, χαρτί παραλαβής από service, κλπ) και καλείτε ένα από τα δύο παραπάνω. Εξηγείτε αναλυτικά το πρόβλημα και μεσολαβούν. Πριν 3-4 χρόνια μου τους πήρα τηλ, εξήγησα, πήραν τηλ το κατάστημα άμεσα και εντός 20 λεπτών με κάλεσε πίσω το κατάστημα απολογούμενο και το πρόβλημα λύθηκε άμεσα! Γενικά τα καταστήματα δεν τολμούν να τα βάλουν μαζί τους, να μπλέξουν σε ιστορίες δηλ, και έτσι το όποιο πρόβλημα λύνεται υπερ του καταναλωτή
http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=39
2. Συνήγορος του Καταναλωτή
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_Mission.html
Γράφετε σε ένα χαρτί όλο το ιστορικό και τα αποδεικτικά στοιχεία (απόδειξη αγοράς, χαρτί παραλαβής από service, κλπ) και καλείτε ένα από τα δύο παραπάνω. Εξηγείτε αναλυτικά το πρόβλημα και μεσολαβούν. Πριν 3-4 χρόνια μου τους πήρα τηλ, εξήγησα, πήραν τηλ το κατάστημα άμεσα και εντός 20 λεπτών με κάλεσε πίσω το κατάστημα απολογούμενο και το πρόβλημα λύθηκε άμεσα! Γενικά τα καταστήματα δεν τολμούν να τα βάλουν μαζί τους, να μπλέξουν σε ιστορίες δηλ, και έτσι το όποιο πρόβλημα λύνεται υπερ του καταναλωτή
