Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2009, 07:01
@positron
θυμίζει Mac αυτό το γκριζωπό
πλάκα έχει εγώ πάλι το Dust theme δεν το αλλάζω εύκολα
θυμίζει Mac αυτό το γκριζωπό
πλάκα έχει εγώ πάλι το Dust theme δεν το αλλάζω εύκολα
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/