Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2009, 09:22
από positron
Ναι θυμιζει λιγο Mac.. Αν και εχει αλλα Themes που θυμιζουν Mac ακομα περισσοτερο..
Το laptop δεν ειναι δικο μου... Ηθελα απλα να δειξω στον ιδιοκτητη του την ανωτεροτητα του Linux.. Να του κινησω την περιεργεια,μετα ολα τα υπολοιπα ερχονται μονα τους, ειδικα για εναν Advanced χρηστη των Winblows.

Ετοιμαζω και screenshots απο το Desktop .. :mrgreen: