Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2009, 16:54
από jeff
sokoban4ever έγραψε:εγώ πάλι το Dust theme δεν το αλλάζω εύκολα :P


:thumbup: χαλαρά απο τα καλύτερα themes ever.
και 'γώ μια απ 'τα ίδια, αν και του σκουρένω λίγο προς το γκρί το background των παραθύρων να μη μου βγάζει τα μάτια to άσπρο..
και φυσικά, Dust theme + στον Firefox ;)