Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 16:15
από pros
Babis_ECE έγραψε:@pros: Μήπως θα μπορούσες να στείλεις την εικόνα που έχεις για φόντο Skydome, και κυρίως την εικόνα που έχεις του Gnome στην κορυφή του κύβου?? :)

Ορίστε...
ΕικόναΕικόνα
και για το skydome,,,
http://compiz-themes.org/content/show.p ... tent=72349