Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 16:25
Eυχαριστώ!

Παιδιά άλλη μία ερώτηση: Πού πηγαίνω στις Ρυθμίσεις του compiz ώστε να κάνω τον κύβο να φαίνεται πιο μακριά? (Να μεγαλώσω την απόσταση)
Παιδιά άλλη μία ερώτηση: Πού πηγαίνω στις Ρυθμίσεις του compiz ώστε να κάνω τον κύβο να φαίνεται πιο μακριά? (Να μεγαλώσω την απόσταση)