Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 16:25
από Babis_ECE
Eυχαριστώ!
:)

Παιδιά άλλη μία ερώτηση: Πού πηγαίνω στις Ρυθμίσεις του compiz ώστε να κάνω τον κύβο να φαίνεται πιο μακριά? (Να μεγαλώσω την απόσταση)