Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 16:33
pros έγραψε:Babis_ECE έγραψε:Παιδιά μία ερώτηση: Πώς τραβάτε screenshot ενώ βλέπετε το skydome?
Με το ένα χέρι κλικάρω το ποντίκι, και με το άλλο το ctrl+alt, και δεν μπορώ να καταλάβω πως! Κάνετε κανένα ακροβατικό με τα χέρια??
Χάθηκε το μεσαίο κλικ;![]()
Δεν θυμάμαι να έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη ρύθμιση...
Γράψε λάθος!
Με το να μεταφέρω το /home από την μια εγκατάσταση στην άλλη, ξεχνάω...
Συμπλήρωσα αυτή την σχετική δημοσίευση viewtopic.php?f=9&t=7154&p=84900#p84900