Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 19:05
pros, γιατι autohide το main panel ;
Πιστευω δειχνει καλυτερα ενα desktop ετσι, ακομα κι αν προοριζεται για λιτο.
Πιστευω δειχνει καλυτερα ενα desktop ετσι, ακομα κι αν προοριζεται για λιτο.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/