Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 19:05
από mrjack
pros, γιατι autohide το main panel ;
Πιστευω δειχνει καλυτερα ενα desktop ετσι, ακομα κι αν προοριζεται για λιτο.