Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2009, 04:36
από vagrale13
paschalis.m έγραψε:Ειχα τολμησει μια φορα να γραψω 5 πραγματα αλλα δεν ακουμπα ουτε το 1/1000 των δυνατοτητων του conky.

Off topic:
:shock: 1/1000 αυτο?
Τοτε θελεις ενα forum ολοκληρο μονο για το conky! :P :lol: :lol:
Πολυ καλο....
:thumbup: