Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2010, 06:24
Ωραίος πάντως ο Nisok !
Ο Νίκος ήταν από τους λίγους ομιλητές που δεν "σκάλωναν!" ! Συγχαρητήρια Νίκο!
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να έρθω χθες , αλλά το παρακολούθησα streaming!
Στην fosscomm θα είμαστε ακόμα καλύτερα!!
Ο Νίκος ήταν από τους λίγους ομιλητές που δεν "σκάλωναν!" ! Συγχαρητήρια Νίκο!
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να έρθω χθες , αλλά το παρακολούθησα streaming!
Στην fosscomm θα είμαστε ακόμα καλύτερα!!