Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2010, 06:24
από aflaouras
Ωραίος πάντως ο Nisok !
Ο Νίκος ήταν από τους λίγους ομιλητές που δεν "σκάλωναν!" ! Συγχαρητήρια Νίκο!

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να έρθω χθες , αλλά το παρακολούθησα streaming!

Στην fosscomm θα είμαστε ακόμα καλύτερα!!