Δημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2010, 12:43
c7p έγραψε:Από την προβολή του pdf αρχείου ακόμα και με ζούμ δύσκολα μπορώ να καταλάβω αν τα μενού στα αγγλικά ή στα ελληνικά πόσο μάλλον στο χαρτί. Ποιος ο λόγος να τα αλλάξουμε λοιπόν αφού ο προορισμός τους είναι το χαρτί;
Μια χαρά τα βλέπω εγώ πάντως στο pdf. (και επειδή ακριβώς είναι στο χαρτί ένας ακόμα λόγος να υπάρχουν ελληνικά)