Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2010, 14:46
από linuxovios
1) Σε ό,τι αφορά το "προσωπικό και φορτισμένο" ύφος, αυτό είναι εν γνώση μου. Με τα politically correct κείμενα και τις ουδέτερες προσεγγίσεις φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Θεωρώ ότι χρειάζεται η προσωπική πινελιά πλέον για να ξεχωρίζει κάτι. Λίγο αλάτι και πιπέρι δε βλάπτει στην άνοστη πολιτική ζωή. Η ουδετερότητα ευνοεί μόνο τη μίζα και τη ρεμούλα. Ας είναι όμως. Κατανοώ την ανάγκη (σας) να γίνει το κείμενο ουδέτερο και θα το δεχθώ προκειμένου να γίνει το ξεκίνημα μια συλλογικής προσπάθειας.

2) Όσο ξέρει ο Παπανδρέου από ανοικτό λογισμικό, άλλο τόσο ξέρω εγώ από πυρηνική φυσική. Ο άνθρωπος δεν μπορεί να σε κοιτάξει στα μάτια για 5" και να σου μιλήσει αν δε συμβουλευτεί αυτά που του έχουν γράψει... Μην τρώτε κουτόχορτο

3) Ο τίτλος του thread προτιμώ να μείνει ως έχει. Προφανώς αν τελικά στείλουμε συλλογικά την επιστολή δε θα της δώσουμε αυτόν τον τίτλο...

4) Σε ό,τι αφορά τις υπογραφές, ας υπάρξει λίστα με τα ονόματα όσων συνυπογράφουν το τελικό κείμενο. edit : θα μπορούσαμε να ανεβάσουμε σε on line petition το τελικό κείμενο, να μαζέψουμε υπογραφές και μετά να το στείλουμε.