Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2010, 19:31
από g00fy
Αυτό είναι ούτως ή άλλος γνωστό και βάση της άδειας χρήσης που έχουμε, μπορεί να το κάνει "ελεύθερα" όπως και έχει γίνει.

Με την ανασύνταξη της ομάδας του περιοδικού και της ανάθεσης νέων ρόλων, έχουμε πολλά πράγματα στα σκαριά... be patient ;)