Δημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2010, 08:27
από linuxovios
Θα επιχειρήσω μια προσπάθεια διεκδίκησης επιστροφής χρημάτων από μη αποδοχή της άδειας χρήσης windows 7 και συνοδευτικού λογισμικού από αγορά laptop. Ξέρω ότι ανάλογες προσπάθειες έχουν γίνει εντός ελληνικού εδάφους (με μικρή ή και καθόλου επιτυχία). Δεν έχω διαβάσει όμως κάτι σχετικό για windows 7. Η πρωτοτυπία στη συγκεκριμένη προσπάθεια είναι ότι θα ξεκινήσω ιεραρχικά πριν την αγορά του laptop και ξεκινώντας από το κατάστημα αγοράς για να δω μέχρι πού θα φτάσω. Στόχος μου είναι η αφενός επιστροφή των χρημάτων που δικαιούμαι, αφετέρου η δημιουργία κάποιου de facto που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως "μπούσουλας" για όσους ενδιαφέρονται να διεκδικήσουν τα χρήματά τους. Η πρώτη επιστολή λοιπόν απευθύνεται στο κατάστημα Πλαίσιο.

έγραψε:Προτού προβώ στην αγορά του laptop Acer Aspire 5741G-434G32MN ( http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GPS/Notebook/Laptop/Acer-Aspire-5741G-434G32MN-LX-PTD02-097.htm
) , θα ήθελα να με ενημερώσετε για τα ακόλουθα :

1) Με ποια διαδικασία θα μου επιστραφούν τα χρήματα από τη μη αποδοχή της άδειας χρήσης των windows 7 home premium 64 bit και του συνοδευτικού λογισμικού --όπως προβλέπεται από τον όρο «περί μη αποδοχής» της EULA και όπως σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία και νομολογία ορίζει-- χωρίς να ακολουθηθεί επανάληψη της δικαστικής διαδικασίας Antoine Gutzwiller versus Acer France;

2) Ενημερώστε με πώς συμβαδίζει η εγγύηση ενός έτους με την ευρωπαϊκή οδηγία που επιβάλλει υποχρεωτική εγγύηση δύο ετών για όλες τις συσκευές που πωλούνται στην ΕΕ.

Μετά τιμής,
χχχχχχχ χχχχχχχχχχ


Εξαιρετικά βοηθητικά email από χρήστη άλλου forum

Update 19-7-2010
1η απάντηση από κατάστημα πώλησης

Update 21-7-2010

Αποστολή email στην αντιπροσωπεία της Toshiba

Update 21-7-2010 (2)
Επικοινωνία με Acer Hellas. Refund υπάρχει και προβλέπεται !

Update 29-7-2010

Απάντηση από toshiba. Συγκεκριμένη διαδικασία refund. Το ποσό προσδιορίζεται περίπου στα 45-55 ευρώ.