Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2010, 12:28
από linuxovios
1) Πάρε τηλ την DELL για να μάθεις ποια είναι η διαδικασία refund. Λογικά θέλουν να τους πας το σύστημα για να κάνουν ό,τι και η toshiba (δες προηγούμενο post )

2) Η eula των 7 είναι μία και στο επίμαχο σημείο αναφέρει :

έγραψε:By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed.


3) Η απάντηση από την toshiba δεν ήταν και τόσο "εύκολο"" να δοθεί. Πίστεψέ με, ήθελε πολύ τηλεφωνικό "μπλα μπλα"...

4) Εφόσον μόλις αγόρασες laptop και δεν έχεις αποδεχτεί την eula, σε προτρέπω να κάνεις την κίνηση για διεκδίκηση refund. Ξεκίνα με τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία. Η επιχειρηματολογία που διάβασες στις επιστολές μου είναι πολύ καλό πρώτο υλικό για τη διεκδίκηση του refund σου. Υπάρχει και περίπτωση να κυλίσουν πολύ ομαλά τα πράγματα και αμέσως να δεχτούν να δώσουν refund