Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2010, 22:55
Τελικά η Ελλάδα έχει πάντα την τάση να θέλει να σε τρελάνει.Η επόμενη απάντηση έχει ως εξής και θα ήθελα κάποια παραπάνω συμβουλή γιατί το να επαναλάβω πάλι το τι λέει η windoze EULA δεν θα αποφέρει κανένα καρπό. (τα περι επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή και ο μεταπωλητής δεν έχει καμία σχέση)
έγραψε:Χαίρεται και πάλι κύριε χχχχχ (σε λάθος τόνο για 2η φορά),
Αφότου ξαναδιάβασα όλο το email σας (και το link που παραθέτετε) σας συμβουλεύω το εξής: Απευθυνθείτε στο μεταπωλητή σας. Λανθασμένα σας διαβεβαίωσε ότι δεν έχει σχέση με το θέμα. Η σωστή διαδικασία είναι: Ο τελικός πελάτης (εσείς) μεταφέρει στον μεταπωλητή το πρόβλημα. Ο μεταπωλητής απευθύνει το πρόβλημα στη Dell. Εάν αγοράζατε απευθείας από τη Dell θα απευθυνόσασταν στη Dell. Τώρα που είναι ο μεταπωλητής στη μέση έχετε να κάνετε πρώτα με αυτόν.
Για να απαντήσω στην ερώτηση εάν η Dell εξωτερικου γνωρίζει για τη στάση της ελληνικής Dell σας μεταφέρω ότι ναί γνωρίζει διότι βρίσκομαι στο εξωτερικό και οι εντολές/οδηγίες που λαμβάνω έρχονται απευθείας από το Management της Dell στην Bratislava από όπου και σας στέλνω αυτό το μύνημα.
Με Εκτίμηση,
χχχχχχχχχ χχχχχχχχχ
Greek Customer Care Agent