Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2010, 15:52
από Alexandros
c7p έγραψε: Ωστόσο προτού γίνει μια τέτοια (μεγάλη) κίνηση θα πρέπει να δούμε ότι το ποσοστό προβλημάτων μετά την εγκατάσταση του Ubuntu είναι πολύ μικρό και επίσης να συζητηθεί το όλο θέμα. Προς το παρόν ας επικεντρωθούμε στο Linux Format.


Προβλήματα θα υπάρχουν ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Οι LTS εκδόσεις είναι, νομίζω, αρκετά ώριμες για να προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια. Αν περιμένουμε το τέλειο, δεν θα κινηθούμε ποτέ. Όπως επίσης δεν θα προχωρήσουμε ΠΟΤΕ αν αρχίσουμε να το συζητάμε και περιμένουμε να συμφωνήσουν όλοι. 100 άτομα είμαστε εδώ και θα διατυπωθούν 101 (τουλάχιστον) διαφορετικές γνώμες. Όπως λέει και το ανέκδοτο, η καμήλα δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα άλογο που φτιάχτηκε από επιτροπή. Εγώ θα προσπαθήσω να το προωθήσω ως έχει. Όποιος διαφωνεί να μην μου δώσει την ευχή του, δεν πειράζει :P

Επιπλέον ας μην μιλάμε γενικά και αόριστα για περιοδικά, ένθετα και δεν συμμαζεύεται. Αν κάποιος μπορεί να βρει τηλέφωνα και ονόματα υπευθύνων για να μιλήσω ας μου τα στείλει. Εγώ και αυτό το λίγο που ασχολούμαι μου τρώει χρόνο από άλλα πράγματα που δεν τον έχω. Οπότε χρειάζομαι την βοήθεια σας!!!!! Άντε ξυπνάτε :D :D :D :D :D