Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2011, 22:10
Η κάθε εταιρεία στον χωρο εχει την δική της στρατηγική.
Η Red-Hat που είναι κολοσσός, επισης δεν ειναι τοσο γαλαντομα οσο η Novell, μα σαφως και εχει καποιο σχετικο κονδυλι.
Η Canonical απο την αλλη εχει τα συνεδρια των developers, αμεσως μετα την καθε εκδοση και εν' οψι της νεας (το προηγουμενο πχ εγινε στις Βρυξελες).
Τα εξοδα αυτα τα καλυπτει. Οπως καλυπτει και εξοδα μελων απο μεγαλες και ενεργες κοινοτητες με αμεση συνεισφορα.
Επισης καλυπτει και εξοδα απο επιλεγμένους blogers η συντακτες για την προωθηση των αποψεων της.
Παντως το promotion (μπλουζες, αφισες, στυλό, κλπ) εχει να κανει τοσο με το μέγεθος/δραστηριοτητα της Κοινοτητας και σιγουρα με την οικονομικη πολιτικη της εταιρειας.
Η Canonical ας πουμε έχει επενδύσει παρα πολλά σε σερβερς.
Απο την αλλη ειχε σε δραση επι χρονια το προγραμμα με τα δωρεαν cd το οποιο και προφανως στοιχιζε πολλα.
Καθε εταιρεια τη δικη της στρατιγικη την οποια σαφως και οριζουν οικονομικα και αλλα κριτηρια.
Η Red-Hat που είναι κολοσσός, επισης δεν ειναι τοσο γαλαντομα οσο η Novell, μα σαφως και εχει καποιο σχετικο κονδυλι.
Η Canonical απο την αλλη εχει τα συνεδρια των developers, αμεσως μετα την καθε εκδοση και εν' οψι της νεας (το προηγουμενο πχ εγινε στις Βρυξελες).
Τα εξοδα αυτα τα καλυπτει. Οπως καλυπτει και εξοδα μελων απο μεγαλες και ενεργες κοινοτητες με αμεση συνεισφορα.
Επισης καλυπτει και εξοδα απο επιλεγμένους blogers η συντακτες για την προωθηση των αποψεων της.
Παντως το promotion (μπλουζες, αφισες, στυλό, κλπ) εχει να κανει τοσο με το μέγεθος/δραστηριοτητα της Κοινοτητας και σιγουρα με την οικονομικη πολιτικη της εταιρειας.
Η Canonical ας πουμε έχει επενδύσει παρα πολλά σε σερβερς.
Απο την αλλη ειχε σε δραση επι χρονια το προγραμμα με τα δωρεαν cd το οποιο και προφανως στοιχιζε πολλα.
Καθε εταιρεια τη δικη της στρατιγικη την οποια σαφως και οριζουν οικονομικα και αλλα κριτηρια.