Δημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2011, 23:29
Geochr έγραψε:Υπάρχουν και κάποιες άλλες που έχουν δημοσιευτεί και στο αντίστοιχο θέμα για το OpenFest και όχι εδώ στο κλαψιάρικο !!!
Θα τις συγκεντρώσω και θα σου στείλω τα link σε πμ.
Υ.Γ. Γιαυτες που αναφέρεσαι δεν γνωρίζω,ο simox λογικά έχει αυτές τις φωτό.
Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες.
Ορίστε το άλμπουμ: http://www.ubuntu-gr.org/openfest-2011-tei-peiraia
Μπράβο σε αυτούς που παρευρέθηκαν εκεί!