Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2011, 19:09
jacksparrow7 έγραψε:Μπορείτε να το κάνετε μια μέρα νωρίτερα στις 16:30 για μπορούν περισσότεροι?
Θα συμφωνήσω και γω σ' αυτό. Καλύτερα μέσα στο Σ/Κ, ασχέτως ώρας. Θα βολέψει περισσότερους πιστεύω.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
jacksparrow7 έγραψε:Μπορείτε να το κάνετε μια μέρα νωρίτερα στις 16:30 για μπορούν περισσότεροι?