Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 00:15
ζηλεύω που δεν μπόρεσα να έρθω. δούλευα μέχρι τις 2 και για να φθάσω θησείο θέλω μια ώρα γι αυτό και δεν ήρθα. ελπίζω στο επόμενο release party να είμαι εκεί.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/