Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 00:15
από ecatodarcus
ζηλεύω που δεν μπόρεσα να έρθω. δούλευα μέχρι τις 2 και για να φθάσω θησείο θέλω μια ώρα γι αυτό και δεν ήρθα. ελπίζω στο επόμενο release party να είμαι εκεί.