Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2012, 21:32
να αναφέρω ότι αφού έγραψα την έκθεση....λόγο @#$%@#Υ&^%& του libreoffice σε arch δεν μπορουσα με τιποτα να την αποθηκευσω και αφου την αποθηκευσα, την ανοιξα και την αδεια...και μαντεψτε το μεγεθος του αρχειου....0 bytes
