Δημοσιεύτηκε: 03 Μάιος 2012, 16:03
από foivos1983
simosx έγραψε:
foivos1983 έγραψε:
Ναι σωστά. Θα στείλω και εκεί μία ανάρτηση (πιστεύω να μην υπάρξει πρόβλημα) προκειμενου να το δουν ολοι!!!


Υπάρχει ειδικός τρόπος που πρέπει να γίνει η δημοσίευση στο http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 6994373474 ώστε να τη δουν οι follower μας στο δικό τους τοίχο;


Όχι. Εγώ το ανέρτησα στον τοίχο. Λογικά όποιος είναι μέλος της ομάδας (πρέπει να εχει facebook) το βλέπει!!