Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2012, 00:28
από giannisperrakis
Θέλω!!!! Αλλά δυστυχώς είμαι χωρίς φράγκο μέχρι το τέλος του μήνα... :(
Μήπως είναι κανείς άλλος από Άγιο Νικόλα; Γιατί έτσι κάτι γίνεται...