Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2009, 15:00
από vista killer
Καιρός να ανοίξουμε και ένα θέμα για το συνέδριο κοινοτήτων που θα γίνει στην λάρισα για την συμμετοχή μας σαν ubuntu-gr για τις προτάσεις παρουσίασης κτλ.