Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2009, 15:00
Καιρός να ανοίξουμε και ένα θέμα για το συνέδριο κοινοτήτων που θα γίνει στην λάρισα για την συμμετοχή μας σαν ubuntu-gr για τις προτάσεις παρουσίασης κτλ.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/