Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2011, 16:05
από pros
Garrus έγραψε:Τι γνωσεις/skills απαιτουνται;

viewtopic.php?f=2&t=5376&start=0#p51727

ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ (συντονιστές-διαχειριστές)

1. ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
Οι διαχειριστές (administrators) και συντονιστές (moderators) του φόρουμ της Ελληνικής Κοινότητας του Ubuntu έχουν την αρμοδιότητα της διατήρησης του φόρουμ σε καλό λειτουργικό επίπεδο με εποικοδομητικό και θετικό κλίμα. Συγκεκριμένα:

* Οι συντονιστές μεριμνούν για την υποστήριξη των χρηστών ως προς τον τρόπο συμμετοχής και συμπεριφοράς εντός του φόρουμ, την ενθάρρυνση των μελών να συμμετέχουν & να προσφέρουν, την συμμόρφωση με τους κανόνες λειτουργίας και την διατήρηση του περιεχομένου (ενότητες & συζητήσεις) σε όσο το δυνατόν πιο χρηστικό επίπεδο.
* Οι διαχειριστές μεριμνούν για τεχνικά θέματα (πλατφόρμα υλοποίησης) που αφορούν την λειτουργία του φόρουμ. Επιπροσθέτως έχουν τη δυνατότητα να λειτουργήσουν και ως συντονιστές. Αλλαγές που αφορούν θέματα λειτουργίας (π.χ. αλλαγές nickname, επίβλεψη μελών, κλπ) θα συζητούνται πρώτα στην ομάδα και αν είναι σοβαρό θέμα (π.χ. πιθανή διαγραφή μέλους) στην κοινότητα.

Η άποψη διαχειριστών και συντονιστών έχει ίση αξία και βαρύτητα και άπαντες οφείλουν να σέβονται τη γνώμη του καθένα και την πλειοψηφία.