Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2009, 02:56
Πολύ καλή δουλειά μάγκες. Μπράβο. Το κατέβασα και πραγματικά άξιζε κάθε λεπτό που αφιέρωσα να το διαβάζω. Αξίζει η προσπάθεια σας πάρα πολλά και βοηθάει και εμάς τους νέους χρήτες να μάθουμε καλύτερα και να το διαδώσουμε με τη σειρά μας. Και από ότι βλέπω όλοι όσοι έγραψαν εδώ έμειναν ικανοποιημένοι.