Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2010, 22:39
από 2010
michael_k έγραψε:Το αρχείο που ενδιαφέρεσαι να μεταφράσεις δεν είναι στα αρχεία που συμμετέχουν στις διανομές του Ubuntu. Επειδή σε αυτό το νήμα συζητάμε για μεταφράσεις για το Ubuntu σου στέλνω προσωπικό μήνυμα με οδηγίες γενικά για το Translation Project.

Σωστος.
Το bombono το ανεφερα γιατι το βρηκα απο αυτη τη λιστα:
http://translationproject.org/team/el.html και μεχρις στιγμης ειναι το μονο που καταλαβαινω τι ακριβως ειναι.
Θα δω και τα αλλα απο τα αμεταφραστα που εχεις στο πρωτο ποστ σου και θα σε ενημερωσω.
Σκοπος ειναι να καταλαβαινω τι κανει το καθε πακετο που μεταφραζω, οχι μονο παμε και μεταφραζουμε τα strings.