Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2010, 19:14
από 2010
babismk έγραψε:Το μεταφραστικό αρχείο όταν ολοκληρωθεί θα το δω και με άλλους συναδέλφους που έχουν εμπειρία σε ανάλογα σχεδιαστικά προγράμματα και θα σας ενημερώσω!

Βασικα αυτο ειναι το τελειο.
Αφου το δειτε με τους συναδελφους σου, γραψτε μια λιστα με ορους που δεν τους καταλαβαινετε οπως ειναι στη μεταφραση μας και στη συνεχεια μετεφερε αυτη τη λιστα εδω.