Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2014, 16:49
από Learner
Το Ubuntu Manual είναι το επίσημο βιβλίο τεκμηρίωσης για το Ubuntu.
Η έκδοση του αντικατοπτρίζει την εκάστοτε υποστηριζόμενη έκδοση του Ubuntu, και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην έκδοση 16.04 LTS.
Τα αμετάφραστα μηνύματα βρίσκονται στα 778 αυτή τη στιγμή. Πραγματικά δεν είναι πολλά, αν ασχοληθούν μερικά άτομα με την μετάφραση.
Ας το ολοκληρώσουμε και ας το διαθέσουμε προς ανάγνωση. Είναι πραγματικά ένα πλήρες εγχειρίδιο που θα καλύψει όποιον/α νεοεισερχόμενο/η στο Ubuntu Linux.

Αυτό που χρειάζεται είναι, ένας λογαριασμός στο Launchpad και ξεκινάμε. Απλά πράγματα. Μερικά strings πρέπει να παραμείνουν αμετάφραστα, υπάρχει σχετική σημείωση γι' αυτά τα strigns. Όπως και να' χει, κάντε την προσπάθεια σας και αν χρειάζεται κάποια διόρθωση, αυτό θα το κάνουν οι reviewers.

Η κεντρική σελίδα βρίσκεται εδώ: https://ubuntu-manual.org

Ενώ η σελίδα μετάφρασης στο Launchpad εδώ: https://translations.launchpad.net/ubuntu-manual/xenial

Για ότι απορία έχετε, ρωτήστε σε αυτό το thread.