Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2010, 19:31
από logari81
aviador έγραψε:site της ΑΤΙ κατεβασα τους drivers (http://support.amd.com/us/gpudownload/l ... ng=English) για linux αλλα δεν ξερω πως να τους τρεξω που πιθανον να μου λυσει το προβλημα

όχι μην το κανεις, αυτο που κατέβασες δεν κανει για την καρτα σου. Αν πας να το εγκαταστησεις θα χαλάσεις τα γραφικά σου.

Δεν χρειάζεται να εγκαταστησεις κατι, ειναι θέμα ρύθμισης. Δώσε μας λίγο το αποτέλεσμα της εντολής
Κώδικας: Επιλογή όλων
xrandr --verbose