Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2010, 19:41
από aviador
logari81 έγραψε:
aviador έγραψε:site της ΑΤΙ κατεβασα τους drivers (http://support.amd.com/us/gpudownload/l ... ng=English) για linux αλλα δεν ξερω πως να τους τρεξω που πιθανον να μου λυσει το προβλημα

όχι μην το κανεις, αυτο που κατέβασες δεν κανει για την καρτα σου. Αν πας να το εγκαταστησεις θα χαλάσεις τα γραφικά σου.

Δεν χρειάζεται να εγκαταστησεις κατι, ειναι θέμα ρύθμισης. Δώσε μας λίγο το αποτέλεσμα της εντολής
Κώδικας: Επιλογή όλων
xrandr --verbose


αποτελεσμα εντολης??? :roll:
τι ειναι αυτο?
κατι εχω διαβασει για εντολες που δινουν αλλα δεν εχω ιδεα πως το κανουν αυτο?
Δυστυχως ακομα σκεφτομαι με την λογικη των windows αλλα θα πρεπει να το αποβαλλω αυτο με τον καιρο!
Επισης με την ευκαιρια που μου δινεται που θα βρω ελευθερα εναν οδηγο για να με βαλει στην λογικη των Linux για να μπορω να χρησιμοποιω καποια βασικα πραγματα στο θεμα λογισμικου?